18 Eylül 2008

Ramazanın ortalarını geçtik artık..bu yılki ramazan benim için farklı olduu..her ramazanda öğrenci olurdum ama bu seferkinde öğretmen oldum..raazan bir ben işe başladım..yoğun bir temponun için girdimm..ilk başlarda zorlandım şimdilerde ise aç ve susuz kalmak pek dokunmuyor..sadece ramazan ayını hakkıyla geçiremiyorum o üzüyor beni..her neyse aslında yazasım yoktu bu gece fakat paylaşmak ıstedıgım bır şey oldu biraz önce...çok sevdiğim bir yüzüğüm vardı..bundan birkaç ay önce kaybetmiştim...çok uzumuştum..o kadar aradım ama bulamadım..bu gece başka bir şey ararken birden yüzüğümü bulma düşüncesi sardı beni..aradığım şeyi bırakıp yine yüzüğümü aramaya başladım..veee mutlu son:) normalde baktığım bir yere tekrar baktım ve elıme yüzüğüm geldii..Allah ım o kadar sevindim ki.. sanki oraya sonradan konulmuş gibiydi..bunca zaman bulamamamın başka açıklaması yok:) en son okuduğum kitapta işaretleden bahsediyordu...işartler ınsanı kişisel menkibesine götürürmüş..fazla hayal perestlik midir bilmem ama bu buldugum yüzük bana bir şeyin işaretii...weya ben oyle olmasını istiyorum..ewet kesinlikle ben öyle olmasını istiyorum:)

kitaptan bir kuple:)
bulduğun şey eğer saf maddeden yapılmışsa hiç bir zaman çürümeyecektir...
bulduğum hiçbir şeyin çürümemesi dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?