26 Ağustos 2008

aklıma ne gelirse yazmak istiyorum..öncelikle bir arkadaşıma (arkadaşımın kankası yazdı)yazılan nadide bir şiiri paylaşmak istiyorum:

nasılsınız size çok aşıkım yaşım 19,98 sizinle yada kardeşinle yada arkadaşızla evlenmek istiyorum boyum 1578 kilom fena değil ama aşıksam vur saza şüfürsen bas gaza diyenlere inat zayıflarım hem vallah hemıde billah yani ben dedimse yanı sen demedinse amaannn yandan aklıma ne gelirse yazdım. Nasılım ama orhan pamuk gibin yazdım demi tam oskarlıkım:)
hayattaa böyle nadıde satırlar yazan insanların olması çok güzel.yoksa hayat o sıkıcı halıyle çekilmezdi:)daha nice şaheserler bekliyorum,bu oskarlık yüce insandan:)
neysee bende kahvemi içerken çok sevdiğim bir şarkıyı dinledim.
mademki yeminimiz var,
madem aşk kader,
işte geldim,bilmesinler
yarına kadar

bil ki artık dönüşüm yok,
gitti son vapurlar
sakla beni,bulmasınlar
sabaha kadar
..... incesaz,firar...

neden firar ediyor bu insan bilmiyorum ama benim de edesim geldi...zaten gitmek istemişimdir hep bir yerlere...hala gitmek istediğime göre demek ki daha varmadım gitmek istediğim yere..weya wardığım yerin neresi oldugunu bılmedıgım ıçın hala gıtmek ıstıyorum..bir çok giden memnun ki yerinden,çok seneler geçti dönen yok seferinden anlayışına sahip olmasam da pek yani gittiğim yerde mutlu olsam bile dönmek isterim elbet bir gün...bırakıp gidemem ki ben..geridekileri düşünürüm hep ,kendim ısrarla gitmek ıstesem de...bir gün ,belki, bilinmez yolum düşer bir firar şehrine...o zaman arkada bıraktıklarım üzülürlerse de bilsinler ki ben mutluyum,hep bunu istemiştim aslında...

6 yorum:

  1. kanka değil kanki canım :P hiçsevmezdim kanki kelimesini anlamsız gelirdi (ığğğğğ olurdum :)] ama sevdim yakıştı bu sefer yerine belkide kanki olmamızın anlamsız olmasından da olabilir (kötü bişe demedim :)] neyse işte böyle eğlenceli bi kankim var benden eğlenceli olmasın :) bak senin de işine yaradı... sen yazmakta zorlandığında soyle hemen üretir bişeler... belkide gideceğin şehri bulmanda yardımcı bile olabilir :P

    YanıtlaSil
  2. :)ayy çok pardon,benım hıç kankim olmadıgı ıçın nasıl yazıldıgını da bılemedım:)affedin beni kankigiller:)
    ondan daha edebi nice şiirler bekliyorum zaten,eger böyle gderse bir şiir kitabı çıkarırım ona.kabılıyet super:) gıdecegım şehrii bulsun, oskarı kendı ellerımle getiririm ona...

    YanıtlaSil
  3. İtina ile şehir bulunur.

    A= Gidilecek şehir ile şinciki şehir arasındaki mesafe

    B= Saatteki hız

    C= Bu formülde gereksiz bir harf

    D= Aklıma gelse dükkan sizin

    A/B = sinC- (tire) D
    Duruma göre siz Kuzey Irakta bir şehire sadece gidiş biletli 1 haftalık tatil kazandırnız.

    YanıtlaSil
  4. işte fenurum bu benim deli kanki :) yakında matematik profesörü olacak bak feci gelecek vaadediyor... tabi bizim kankinin matematiği yürürlüğe girerse çocuklar 2-2=4 diye yazarlar :) senin şarkı dilinden anlatayım mevzuyu "kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz bu matematik beni korkutuyor kankiim" ayrıca en sevdiğim derstir matematik ;)daha doğrusu matematikçiler, hiçbizamn korkmadım hep sevdim hatta aşık olduğum bi yılda oldu bildiğin üzere :D

    YanıtlaSil
  5. :)kps den sonra aldıgım puan netıcesınde bende ırak ta bır yere atanacagımı dusunmustum.saolsun devlet acıdı bana da hıç bır yere atamadı:)ırak, adı uzerınde uzak kalıyor bırascık bızım eve:)ama formul harıka:) gerı donus bıletım olmasa da bdava bır tatıl bıletım war,daha ne ıstıyım şu hayattan:)
    bencede kankin matematık profosoru olsun..çocuklar boyle bır zekadan mahrum kalmasın:) senın mat aşkını da bılmeyen mı war yaw:)

    YanıtlaSil
  6. kanki, firar, matematik..muabet fena burda:)

    YanıtlaSil

peki sen ne diyorsun bakim?