18 Ağustos 2008

"Böyle şeyler filmlerde olur kızım?" lafını çok duyardım..Nedir filmlerde olan ki? Hani her şeyin düzgün gittiği,sevenlerin kavuştuğu , kötülerin cezalarını çektiği,iyi kızın payına iyi oğlanın düştüğü,kötünün payınaysa yalnızlık ve kaybedişin düştüğü filmler işte...Ama son zamanlarda bakıyorum da artık böyle filmler azaldı.Artık sevenler oylee koay kavuşamıyor.Ya aileden biri oluyor karşı çıkan ya da kızı veya oğlanı başka seven biri oluyor ve onları ayırmak için elnden geleni yapıyor.Yani sevdıgıne kavuşmak için artık gercek hayattan daha çok uğraşmak zorunda kalıyorlar.Yeni çıkan dizilere bakıyorum(yani fragmanlarına) hepsinin özü aynı "zor aşk" ...Dizinin reklamı yapılırken bile iki sevgili üzgün pozlar veriyor.Arka fonda da "kavuşmak istediler ama olmadı ve çok üzgünler,izleyin siz de üzülün" demeye çalışan bir ses.Üzüntüye ,sıkıntıya,ağlamaya çok meraklı olduğumuzdan mıdır bilmem artık çokk zor kavuşan aşklar moda dizilerde.Ne kadar zor o kadar seviyorsun anlayışı hakim..Sanki bütün aşklar "aşk-ı memnu"... Hım ondan bahsetmişken artık Halid Ziya'nın bu kitabı da dizi olacakmış yakında.Yani bu dizi klasiğimize bir yenisi daha eklendi. Başkalarını bilmem ama ben sıkıldım bu kovalamacadan.Sanki hayatın sıkıntısı yetmiyor bir de bilmem kimle bilmem kim kavuşamamış onun sıkıntısını çek.İçim daralıyor artık.Ben sevenlerin hemencecik kavuştuğu, hep ıyının kazandığı,kötünün hiç olmadıgı ,herkesin birbirini sevdiği diziler istiyorum.Ben dizi yapacak olsam öyle yapardım.İzleyenler mutlu olsun,içleri ferahlasın diye.Benim dizimi izleyenler "Böyle şeyler ancak filmlerde olur kızım." desinler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?