23 Ağustos 2008

Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara,
İki elim kanda olsa gelirim,sıkıntını yok ederim.
Bir gün ağlayacak gibi olursan da ara beni,
seni gülderemem belki ama söz veriyorum
Senle birlikte ağlayabilirim.

Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aranaktan çkinme,
Seni durduramam belk ama senle birlikte koşabilirim..

Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsen de ara beni,
Ağzımı açmayacağımı,söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil.
Bir gün beni üzdüğünü düşünrsen de çekinme,yine ara beni,
Göreceksin sana kıyamam,kızamam,üzemem seni..

Bir gün beni ararsan ve benden bir karşılık alamazsan...
Söz ver , o zaman sen ulaşmalısın bana..
Çünkü o an bir meleğe gereksinim duyduğumu bilmelisin...


ne olursa olsun beni her zaman arayın emii:):)ben öyle kızamam ,küsemem.. kırılsam bıle arayınca zaten en fazla 2 dakıka sonra yumuşarım:) ama olduki aramadınız işte o zaman biterim ben..çünkü benim de arayacak gücüm olmaz..aaaa oyle küs küs durulmaz...arayın beni anacım,görüşürüz bayyy:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?