19 Ağustos 2008

Anlamsız Vedalar

Veda etmeği sevmem pek.Ne öyle "kendine iyi bak,dikkatli ol..." . Birini bırakıp giderken illa iyi bir dilekte bulunmak zorundaymışız gibi, "Bak ben gidiyorum amaa aklım sende, lütfen seni bıraktığım gibi bulayım." demek isteyen veda cümleleri...Hem bırakıp gitmek hem de aklının arkada kalması...Bazen bu zorunludur ona bişi diyemem amaa aklın arkada kalacaksa gitme..Boşuna da veda cümleleri kurup durma arkanda bıraktığın o insana.Sanki bırakıp giderken söylediğin o sözleri tutmak için çaba sarfedecek.Hem iyi dileklerde bulunup hem de arkanı dönüp gitmek..Ateş ve suyu içinde barındıran insan belki bu yüzden böyle tezatlıklarla başı dertte.Hem yakar içini bir ateşle hem de alevlerin korunu söndürmek için su arar çarsizce.Gitmek,aklını gönlünü arkada bırakarak gitmek..Bilmem hangisi daha zor arkada kalıp gidenin kalmasını sağlayamadan iyi dilekler dinlemek mi yoksa aklını ,gönlünü arkada bırakarak illa da gitmek zorunda olmak mı? Cevabını bilmiyorum amaa bildiğim bir şey var.Ben hiç veda cümlesiz gitmedim..Bir hoşçakal'ı çok görmedim geride bıraktıklarıma.Hem geride bırak hem de gidiyorum bile deme, bu kadar çaresiz ve güçsüz olmadım hiçbir zaman.Olmam da inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?