7 Ocak 2010

Kötüyüm ben kötüyüm

sabırla beklemedeyim...ben sabrediyorum ama suratım köy yollarına döndü. hayatımda çıkarmadıgım kadar sivilce çıkarıyorum bu aralar.bana kalsa stres yapmıyorum,sakince bekliyorum.ama bilincim benden akıllı olacak ki olanları farkında ve bana farkındalıgını sivilcelerimle hissettirmeyi biliyor. yüzümün bir yanı yaklaşık beş sivilce ile şereflnmiş durumda ki sivilce nedir bilmeyen biriyim. aynaya bakınca gayet çirkin bir yüz görüyorum ki bu yaratılışıma bir isyan değildir, asla... zaten bu ara aynaya da bakasım gelmiyor. kendimi gayet çirkin hissettiğim günlerdeyim. üstelik bugün de sinirlendim yine. sinirlenince bağırıp çağırmıyorum ama içimde kalıyor bir şeyler.

begendiğim nevresim takımlarını alamıyorum kaldı ki kredi kartı borcumu da ödedim.ayrıca bir tıkla halledilecek işim. neden hala bekliyorum? inanın ki bilmiyorum. begendıgım şeyi alamıyorum, enterasan...

begendığım bır kıyafet vardı.bugün fiyatını sordum çok pahallı geldi.etiketin yarısı olsun alacam.çok hoşuma gitti. ama şimdi al(a)madım içime oturdu.

bugünkü pastanede yediğim ekleri begenmedim.üstelik çok az geldi.başka isteyecektim ama sinir oldugumdan istemedim. sakince sinirlendim.o da nasıl oluyorsa artık.

çizmeme gıcık oluyorum.kaldı ki geçen sene indirimden almama ağmen tonla para verdim onlara.sonra yeni bir tane aldım ama onun da fermuarını bozdugum için tamir edilmesini beklemek zorundaım.bu arada siyah çizmelerimi giyiyorum da saolsunlar amma ağırlar. bacagım agrıyor şu anda..

bu akşam gittiğim misafirlikte yediğim çerezler midemi bozdular.bu suratın haline bakmadan utanmadan yani yedim hepsini.sanki suratımdan intikam alır gibi. ama gecenin bu vakti oldu midem hala fena...

daha yazacak çok hoşnutsuzlugum var ama bu gecelik bu kadar,ellerim de yorgun. bazen bir işi yaparken inanılmaz aksilikler yaşar son anda hiç beklemediğim bir şekılde işlerim hallolur.yani mucıze gibi olur. şu anda da o bazenden birini yaşıyorum. inanılmaz aksilikler kol geziyor hayatımda. biliyorum her sey bekledıgımden çok daha kolay sonuçlanacak..amaa... o son an ne zaman gelecek ... ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?