17 Ocak 2010

Nun yerine Mim...

          birkaç yıl önce dogum günümde kendıme kitap hedıye ettim. adı Nun Masalları... kıtabın başına da not yazdım.hayatında güzel masallar olsun diye... ondan sonra bır nun aşkıdır gitti bende..daha sonra aynı yazarın başka kıtaplarını okudum.orda da nun'dan bahsetti.tam olarak idrak edemesem de nun'un anlamını,bende farklı duygular uyandırdı. ama şimdi nun degıl  de mim var...kıtap alemındeki nun yerıne sanal alemdeki mim varlık gösterdi.mademki adettir bu alemde mimlenmek, varsın uyalım bu geleneğe yazalım mim yazımızı... ayrıca bizi mim'leyen arkadaşımıza da burdan sevgilerimizi iletelim ( ruhumun heykeli) , bizi layık gördüğü için bu adete..

1-2009' a girerken gözlerinizi kapatıp ne dilediniz? ne oldu?

     normalde yıldonumlerınde hıçbir şey yapmam.ama bu sefer degısıklık yaptım.gözlerimi kapattım ve yenı bır işe başlarken yaptıgım şeyi yaptım. Besmele ile yeni yıla girdim.gözlerimi açtım ki ne göreyim bizim evin duvarı karşımda:)


2-2009'un en mutlu eden olayı nedir?

    sanırım işten ayrılmam:) kurtulduğuma çok sevinmiştim.


3-2009'un en çok üzen olayı nedir?

     sevmediğim işime girmem..


4-2009 Sizce ne renkti?

    valla bana kalsa tecrübenin rengi.ama onun rengini bilmediğim için çok sevdiğim rengi yazayım : mor


5-2009'u tek cümle ile anlatır mısınız?
 
     hamdım,piştim.


6-Yılbaşı hediyesi ne aldınız?

    böyle bir adetim yok.


7-2010 yılı için ne dilediniz?

   herkesin( arkadaşlar ,aile falan) sağlıkla,mutlulukla yaşayacağı bir hayat için dua ettim. önceki yıldaki bütün aksiliklerin bu yılda olmamasını istedim.ama bakalım nasıl  güzel tecrübeler beni bekliyor:)

       işte mimlendiğimin resmidir :) birine desem ki  ben mimlendim die , amanın naptın kız der :) ama şu durumda mimlendim die yüzümde bir gülümseme:) daha neler görcez bakalım şu sanal-i alemde:)

2 yorum:

  1. Besmele her hayrın başıdır, sen dahi onunla başlamışsın, umarım hayırlara vesile olur...
    Giriş paragrafı çok güzel olmuş, nun aşkı, nunla başlayıp mimle bitirmek :))
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. sevgili ruhumun heykeli, bu yazıyı yazma vesilem:) ben tşk ederim vesile oldugun için ve güzel yorumun için.
    yeni yıl güzel başladıçok şükür, bakalım nasıl gitcek:)

    YanıtlaSil

peki sen ne diyorsun bakim?