30 Ocak 2010

Maziden Kalan Hoş Bir Sada

bu akşam müzik proğramı izledim.evvelden beri müziğe karşı bir ilgim vardır.küçükkene ( küçükken) elime alırdım süpürgenin borusunu ,kendime mikrofon yapardım ve başlardım şarkı söylemeye.bi de hatırladığım "dünya dönüyor ,sen ne dersen de" şarkısını söylediğim:) bu şarkıyı bağırarak söylerdim.belki de sesimi kısarak ,hani kimse duymasın diye. yani insan bebek şarkıları söyler dimi, yok efendim ben nilüfer 'den aşağısına konmam:) bugün bile o şarkıyı severek söyleri.,maziden halan hoş bir sada:)

bazen canım çok faazla şey çeker, şarkı  söylemek..tek başıma söyleyecem ama..yanımda biri olunca heyecan yapıyorum ben ya,sonraa zaten ince olan sesim daha da inceliyor.kuyruguna basılmış kedi gibi oluyor:) bu arada müzik dinlerken çok ayrım yapmam.fantazi ve arabesk hariç kulağıma hoş  gelen her tarzı dinlerim.  haraketli parçalarda coşarım,slowda hüzünlenirim,sanat müziğinde ruhum okşanır,operada( ki spente'yi çok severim) sesin kuvvetini hissederim..şu anda ise şebnem ferah çekti canım.bilgisayardaki şebnemleri bir araya getirdim şuan sadece onu dinliyorum.bu kadını her zaman severim.anlamlı sözleri olan şarkılar yazıyor.şeyy ben de onunla birlikte söylemek isterdim şimdi...şeyyy hem de çok isterdim..

bazen arkadaş meclislerinde nağmeler tüttürürüz. fenur, hadi söyle ısrarları alırım bazen.naz yaptığımdan değil ha, ben utanıyorum da ondan..sesim titrer,incelir de incelir... zaten incecik sesim var bee:)

eğer hayata bakış açım farklı olsaydı( ki şuankinden çok memnunum) kesin konservatuara giderdim.opera bölümünü (varsa tabi) seçer, dizilerde oynardım:) ne alaka deme şimdi.. opera söylerken rol yapılmıyor mu canım..adamlar obaa çalarken koşuyor da ,siz de haa:) hee bir de piyano çalmak isterdim.parmaklarım yetişir tuşlara diye:) şey keman da çalabilirdim.sonra yönetmenlerden biri beni keşfederdi ,hemen dizi teklifi yapardı.sonra sinema filmi derkenn gelsin şöhrett:) hem ses var hem görüntü hem yetenek misali dehşet bir şey olurdum be hacıı:) tabii şöhreti kaldırabilecek olgun bir ruhum da var yanii...

lisedeyken bir hayalimiz vardı arkadaşlarla.. öss'yi kazanınca bir bar kapatacaktık ve ben orda şarkı söyleyeceektim.hatta ( kimse duymasın ama) ben kendimi o sahnede hayal bile etmiştim defalarca..üstümdeki kıyafete varıncaya kadar..şarkılarım bar tarzı şarkılar olacaktı.öyle gazino vari değil:) ama yapamadık be blog..bak yıllar geçti aradan ve benim hala içimde bir kırık tebessüm olarak kalmış bu hayalimiz...

eee dinlediğimiz sanatçıya ayıp olmasın babından hemen onun bir kaç dizelerini yazayım..

   karlı dağların ardında biri yaşarmış
   bulut olur ,yağmur olur ,bize bakarmış
   hem uzak,hem yakınmış,
  yanakları al almış
  deli kzıım uyan, söylenenler yalan
   deli kızım uyan,bir tek sensin duyan...
 

3 yorum:

  1. Ben hayatım boyunca şarkı, türkü v.b. bir şey söylediğimi hatırlamıyorum, beceremem böyle şeyleri, bence yetenek gerektiriyor... Enstrüman olarak piyano çalmak isterdim.

    YanıtlaSil
  2. Fennur saydığı entrümanları çalmayı öğrenebilirsin hiç birşey için geç değildir de şöhret olurmusun o kısımla ilgili bişey diyemiyorum ;) Ama hayat bu olmaz olmaz demeyin şansınızı deneyin demiş diyenler..Yapmak istediğin şeyleri yapmalısın başka hayat yok (yazabileceğim en klasik cümle buydu)

    Ben de keman çalmak isterdim hoş bir ses..insanların gerçek duygularını canlandırıyor..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sevgili ruhumunheykeli,
    şarkı söylmek için herhangi bir yeteneğe gerek yok:) ağzını aç,bırak ses çıksın bogazından:)

    sevgili papuç,
    haklısın hıçbir şey için geç değil,ama ben tembelim.bu saydıklarımı değil fakat ney aldım,kursusuna da gittim ama hiç çalmıyorum artık. kemanı severdim,Farid Farjad'dan sonra bayıldım:)

    YanıtlaSil

peki sen ne diyorsun bakim?