2 Ocak 2010

yeni yılcık:)

yeni yılın ilk günleri biraz soğuk başladı ki olması gereken de bu.yılbaşının cumaya denk gelmesıyle tatıl dilimi biraz daha uzamış oldu.yorulmuş olanlar varsa güzelce dinlensin:)

yeni yıl dileklerinde bulunmadım,bulunmayacağım da. yeni yıl ne ki bana bir şey getirsin. doğum günüm daha özel beim için, o zaman dilekte bulunabilirim ama yılbaşında değil. ama yine de yeni yıla girerken birkaç bir şey geçirdim içimden,ama o da bana kalsın.

2009 yılının başı farklıydı sonu farklı oldu.başlangıçtaki ben ve sondaki ben çok farklıydık.baştaki kalbimle sondaki kalbimin farklı olması gibi.baştaki tecrübesizliğimle sondaki tecrübem gibi.baştaki sahip olamadıklarım sondaki elde ettiklerimde olduğu gibi... başı ve sonu farklıysa bir yılın, geçen zaman zarfında yapmışız demektir güzel şeyler. hiç olmazsa bir haraket etmişiz güzel olduğu tartışılsa da.

yılın ilk günlerinde içimden gelen ve olmasını istediğim iki dileğim var: biri haraket.eğer durağanlaşıyor ve üretkenlik yoksa biraz haraket iyi gelir düşüncesi. uzak yerlerde haraket ama bu. uzak kentler,şehirler,farklı insanlar, değişik problemler,farklı sevgiler, değişik yemekler, ilginç alışveriş merkezleri... ikincisi ise birazcık özel bir istek...paylaşmak istemiyorum, büyüsü kaçmasın,sadece bana ait olsun diye.paylaşmaya bile kıskandığım bir istek. olma ihtimalleri ne oranda bilmiyorum ama bekliyorum sabırla. geçenlerde annem dedik: " sen tezcanlı bir insansın ama aynı zamanda sabırlısın da." ben de kendim hakkımda öyle düşünüyordum ve annem sağolsun dile getirdi.

yeni yılın ilk günlerinde değişik şarkılar dinledim.kardeşim sayesinde ilginç bir laz grubunu tanıdım kaldı ki begendim kerataları:) eğer şarkılarının sözlerini bulursam yazarım.sonuçta onları dinleyerek yazıyorum, şarkılarını da not düşeyim de mi:) bir aşk şarkısı ama müzik kısımlarında oynanabilinecek kadar haraketli:) işte benim laz milletim; aşıksan vur saza ,şöforsen bas gaza cinsinden :) romantizm buraya kadar,stop:)

ehh hadi yeni yeni nice yıllara akalım.yeni yeni nice insan tanıyalım.yeni yeni nice güzel işler yapalım. yeni yeni nice öğrenci yetiştirelim.yeni yeni evler düzelim,yeni yeni ayakkabılar,çantalar alalım.yeni yeni nice çocuklar doğurup ülkeye bir fayda sağlayalım:)

adet üzere;

Marsis dağı yine başın kar mıdır?
Yaylalarda çimenlerin var mıdır?
Yalan dünya sana bana dar mıdır?
Ah ulan sevdalık yaktın canımı…

Yalan dünya sana bana dar mıdır?
Ah ulan sevdalık yaktın canımı…

Gidelim sevdiğimin yoluna
Karışalım taşına toprağına
İsyan olsun ha bu derdin dünyaya
Ah ulan sevdalık yaktın canımı…

not: bu şarkıyı sizinle söylemek keyifli olurdu gençler ; )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?