13 Şubat 2010

garip bir GEN:)

bu geceyarısı hayatımda yapmadığım bir iş yaptım.. ( yaklaşık gece bir buçuk  civarında) evdeki bulaşık makinesi aylardan beri bozuktu.benımde deterjana karşı alerjim olduğu için bulaşık yıkamak sorun oluyordu.yaklaşık bırkaç hafta önce eldiven aldım da rahatlamıştım.neyse efendim bu gece bize gelen misafirlerden birinin oğlu tamir konusunda süperdir.dedik bir el at bizim makineye..tabi ben de yardıma koştum. veeee makine olduuuu:):) yakşalık ıkı saat uğraştık tabi.çok da yorulduk yanim.ama bir bulaşık makinesinn içinde neler var biliyorum artık:) üstelik vida sökme ve takma işinde de iyiyim:) elim yatkın böyle şeylere.ne garip değil mi:) deterjana alerjisi olan  narin parmaklarım tornavidayla   çok barışık:) zaten inşaat işine de olan merakımdan dolayı bende bir gariplik oldugunu biliyordum:) inşaatta amele gibi çalışmayı da severim ben:) söylemesi ayıp  balyozla beton kırmışlığım var yanim:) yaklaşık beş dakka kırma işlemim sürdü lakin ertesi gün sırtımda var olduğundan haberimin bile olmadığı kaslarım ağrıdı:) ama işte böyleyim ben..babam ve rahmetli  dedemden( ikisi de inşaat işinde ustadır.ellerine iş yakışır) bana geçen DNA yapısı bu, napalım...genlerimle oynayacak halim yok ya:) bu genlimi öncede fark etseydim inşşat müh. veya mimarlığı seçerdim yaw:) sen git en hassas mesleği edebiyat öğretmenliğini seç:P  eline al kalemi kibarca yaz dur..yaw tornavidanın verdiği zevki vermez ki kalem  :-))

neyse... bu garip genlerimi de yanıma alıp, gecenin kalan vaktini  (- güzellik uykuma yatmak üzere- )  yatağımda  geçireyim:)

2 yorum:

  1. Heba olup gidecek bir yetenek daha :))

    YanıtlaSil
  2. bu yeteneğimi kullanıp tamirci olmam sanırım veya sanayide çalışmam:) lakin kendi evimi yaparken bir çivi de benim elimden çakılabilir:)

    YanıtlaSil

peki sen ne diyorsun bakim?