7 Şubat 2010

Zor Günler Bunlar bee

onbeş tatilin son günündeyiz.yarın artık iş başı yapılacak.gerçi benim  için  fark eden bir şey olmuyor.umarım tatilin bitmesi işime yarar:)
  bekleme,sıkıntı,stres dolu bir tatildi benim için... sonuçları bekle,onu bekle,bunu bekle..tezcanlı ruhum iyi bir sınavdan geçti,hala devam ediyor tabi.uzun zamandır böyle bekleyşlerim olmamıştı.ayrı bir heycan,renk kattı hayatıma:) monotonluktan çok hızlı çıkış oldu:) tabi beklediğime değdi mi orası tartışılır.her şeyin hayırlı olması için dua ettiğimden sonuçlar görünürde olumsuz olsa da altında çok hayırlı nedenlerinin olduğu bilincindeyim ,çok şükür.( bir an cümle bitmeyecek sandım) tabi bu bilinçte olmak üzüntüye engel olmuyor.hayal kırıklıklarına da..olması kesin gözüyle baktığım yer olmadı.şokunu uzun süre atamadım üzerimden.neyseki şu ara biraz daha iyiyim.ama olumsuzluk dolu günlerdi benim için.pişmiş tavuk halt etmişti yani yanımda:) çok şükür ki şu an için tavuktan daha iyi durumdayım:) hele biraz önce aldığım haber içime bir damla su serpti.bir damla diyorum,daha fazlası değil:) ama buna da şükür,şeytanın bacağı kırılıyor sanırım:)

  hayatımda olumsuz bir şey istemiyorum uzun süre.bir şey istememeye razıyım,yeter ki hayır cevabını almayayım.o kadar hüsrana uğruyorum ki artık ben bile şaşırıyorum kendime.sanırım sinir dolması var.en ufak bir hayır cevabı içimde fırtınalara yol açıyor bu aralar.haklı bir hayır cevabı olsa da dinleyemiyorum artık.kırılmaya yüz tutmuş kalbim.ne dersen ters anlayacak durumda. ben bile bişi demiyorum artık ona.karşı karşıya gelmemek için uğraşıyorum.hele hayal dünyam..orasını çok uzaklara göndermenin derdindeyim.bir şey düşünüp hayal kurmamak için huzursuz yaşıyorum artık.oyalancak bir şeyler arıyorum ki kendimle baş başa kalmayayım. çok yükleniyorum kendime farkındayım fakat gücüm yok başka türlüsüne.işler yoluna girecek biliyorum,umut doluyum ben amaa.. aması var işte.boğazıma kadar öyle dolmuşum ki bir yudum su bile gitmiyor artık içeriye. lütfen artık bana hayır denilmesin.eğer denilmesi gereken bir durumsa o durumla karşılaştırmayın beni.

  aslında tatilde güzel geçen birkaç gün oldu ama şu an onları yazmak içimden gelmiyor.tatilim kötü geçmedi sayılır ama çok stresli ve heyecanlı geçti.biraz sıkıntı gerekli biliyorum.nasıl olgunlaşacak başka türlü.sıkıntılara göğüs germesini bir an önce öğrenmeliyim ki her şeye hazırlıklı olsun ruhum.. en kısa zamanda güzel haberlerin yazılması dileğiyle...

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun, insanın hayatta her istediği olmuyor şekil 1-A da görüldüğü gibi :)) Demekki hakkımda hayırlı değilmiş demek insanı gerçekten rahatlatıyor bir nebze de olsa.. Salla gitsin...

    YanıtlaSil
  2. hayatta her istediğime kavuşmuyorum ki şu ankilere kavuşmak istiyorum:) bir nebze rahatlamaktan daha çoğuna ihtiyacım var:) tşk ederim sallamaya çalışırım;)

    YanıtlaSil

peki sen ne diyorsun bakim?