16 Şubat 2010

Haraket Vakti

artık günü gelmişse zamandan,
meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan...

     vakit gitme vakti artık.o  kadar beklemenin,o kadar sıkıntının meyvesi bu gitme.hem monotonlaşınca bazı şeyler gitmek gerek bulunulan yerden.biraz sıkılmışlık biraz monotonluk biraz da eğitim yine yollara düşürdü bizi.bu sefer bayağı uzaklara gidiyorum.yaklaşık 16 saatlik bir yol bu.( kdz ereğli-elazığ) 

    nasipse perşembe günü yola çıkacaz.cuma günü de elazığa varır kaydımı yaptırırız.sonra kalma yerlerine bakarız.sonra bizimkiler eve dönüşe geçer ve ben yeni yerime alışmaya çalışırım:) uzun zamandır istediğim bir şeydi.duyunca ben dahil herkes çokk sevindi.tebrik msjları,telefonları,yüz yüze tebrikler..popülerdim bu hafta yani:) aslında okul kaydı biraz daha geç olsaydı da şu kazanmışlığın tadını daha çok çıkarsaydım ,diye de geçiriyorum içimden:) şimdi biraz telaş oldu.eksikler alınmaya çalışılıyor,valizler hazırlanıyor ,gezmeler de ihmal edilmiyor:) yarın iki  tane gezmemiz var annemle:) annem işten çıkıncaa doğruu ilk gezmeye,orda iki  saat dur sonra ikinci gezmeye:) ikincisi planda yoktu lakin ben gidiyorum diye erkene alınmış bir gezme:) burdaan ev sahibesine çok tşk ediyorum,hamile haliyle benim yüzümden telaşe düştü.gerçi benim haberim olmadan yapılmış bir organizasyon.ayrıca  çok hoşumaa gittii :) annemin arkadaşlarından biri de hediye terlik almış sağolsun.valizime ilk onu koydum:) çok eşya götürmemeye çalışacam,bakalım becerebilecek miyim:) şimdilik bir büyük bir de küçük valivimiz dolu...bir de lapto  çantası var,sonra ayakkabı çantası olacak,bir de çantalarımı kotduğum çanta var.. :) bu ne beeee:) neyseki hazırlığımın büyük kısmı bitti.birkaç eşya dışında her şeyim hazır.sıkışıp bir şey unutma durumum olmayacak.
   neyseeemmmm...lafı çok uzatmayayım.vakitt ilerlemiş bir haylii..yarın erken kalkacam,bir sürü işim var,gezmelerim var,yarım kalan valizlerim varr,sonra gece izlenecek dizilerim var,filmlerim var... :)
  canımcım , her şeyin hayırlısı diye dua ettin.ve çok istediğin bir şey sonunda oldu.iyiki kazanışım,iyiki buraya gelmişim dersin inşallah..orada çok hayırlı insanlarla karşılaş ve oradakilere de senin çok hayrın dokunsun.sıkıtnı,stres,üzüntü uzak olsun senden.her türlü kaza ve beladan korusun seni Rabbim..kendine iyi davran canım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?