12 Şubat 2010

ŞEYTANA KARŞI

 bu gece,yani cuma gecesi, çok güzel bir film izledik ailecek.kardeşim izlemeye başlamıştı ben de takılayım ona dedim ki iyi ki demişim. tv8 de izledik.güzel filmler veriyor o  kanal.kalasik tarzı,dönem filmleri. bu filmde de sınıf farklılıklarından bahsediyordu.aynı okulda olan iki grup gencin çekişmesi.bir tarafta aristokratlar diğer tarafta halktan kişiler.bu yüksek tabaka öğrencilerin diğerlerine yaptığı eziyetler anlatılıyordu.

izlerken sanki bana karşı yapılıyormuş  gibi hissettim ve acayip sinir oldum.yani nasıl bu kadar hayvanlaşabilir bu insanlar anlamıyorum ki.nasıl  bir gurudur bu ya? ben senden üstünüm, duygusu o kadar hakim ki...düşük tabakadan bir çocuk vardı,şöyle yağız delikanlı, o biraz hadlerini bildirdi onlara.hatta dövdü birkaç tanesini valla içimin yağları eridi:) keşke daha çok dövseydi:)

haksızlıklara karşı acayip sinirliyim.bana karşı da haksızlık yapıldı zamanında, o  zamanlar susmuştum ama artık kararlıyım susmayacağım.yanımdakine de haksızlık yapılırsa onu da savunacağım.haksızlık karşısında susan dilsiz şeytan gibidir. ay çok dolmuş içim bu konuda..birinin diğerini ezmesine dayanamıyorum. neyse çok geç oldu,sinirlerim daha çok gerilmeden güzellik uykuma yatayım:) bol adalet dolu nice günlere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki sen ne diyorsun bakim?